Cenově dostupný zákaznický portál s CRM, automatizovanou e-mailovou komunikací a aplikací pro klienty v češtině – to bylo zadání, které jsme dostali od Jitky Hrdličkové.
Jitka založila projekt Změň svůj svět, v rámci kterého pomáhá lidem s životosprávou. Hledá s klienty tu nejlepší cestu, jak žít zdravěji, dosáhnout vysněné váhy nebo fyzické kondice za pomoci jídelníčků a fit plánů na míru.
„Když mě Jitka poprvé kontaktovala, měla skvěle rozjeté podnikání, velké množství klientů a pravidelný přísun poptávek. Nebylo tedy žádným překvapením, když mě požádala o systém, který by jí ušetřil práci a čas ohledně správy zákaznického portálu. Její hlavní požadavek byl, aby byl cenově dostupný. LcNc je obecně cenově dostupné řešení a my vždy hledáme to nejvýhodnější řešení na míru.“
Digitální strategie – jde to i levně
Jako první jsme si domluvili schůzku zdarma. Během 30 minut zvládáme projít vše ohledně stavu Jitky byznysu. Odpovídáme si důležité otázky: Jak dnes Jitka funguje? S kým spolupracuje? Jaká jsou její očekávání, budget, cíle atd.? Jakmile jsme měli v těchto otázkách jasno, čekal nás společný workshop. V rámci tohoto workshopu jsem zpracoval low-budget digitální strategii a pustil se do práce.
„Adam je skvělý profesionál, který mi velmi ochotně pomohl s CRM systémem. Jeho komunikativní přístup a trpělivost byly pro mě klíčové při řešení mého zadání.
To, jak Adam přistupuje k práci s nadšením a péčí, jako by to bylo jeho vlastní podnikání, přináší skvělé a inovativní nápady. Jeho odbornost a schopnost se vcítit do našich potřeb mě opravdu nadchly a velmi si ho vážím.“
Nejlepší zákaznický portál v poměru cena/výkon
Jitka stanovila jasný cíl: vytvořit portál pro zákazníky, který by jí umožňoval se svými klienty komunikovat a spolupracovat s vyšší mírou automatizace, ale i důvěrnosti. Po našem rozhovoru a zmapování situace bylo zřejmé, že klasické krabicové systémy nám tento požadavek neumožní splnit. Podařilo by se nám to pouze za cenu vysokých nákladů. A protože je Jitka na začátku podnikání, kdy nemá peněz nazbyt, snažili jsme se najít to nejlepší řešení v poměru cena/výkon.
Vzhledem k povaze zadání a požadavkům, kde se kladl velký důraz na cenu, padl výběr na Tabidoo. V této platformě neplatíte za uživatele. Navíc v té době zavedli v Tabidoo funkci free HTML, která se nabízela jako nejvhodnější řešení pro zákaznický portál.
„Potom, co mi Jitka nasdílela tabulky, které dnes má, a díky mapování procesů jsem v řádu několika dní vytvořil CRMko. Seznámil jsem Jitku také s fungováním celé aplikace. Měla tak hned jasnější představu o tom, jak v nástroji bude pracovat ona i její kolegové. Následně už jsme jenom drobně ladili struktury a rozsah informací.“
„Adam je skvělým příkladem spolehlivého a kompetentního profesionála, který dokáže přinést nový pohled a myšlenky do projektu. Jeho angažovanost a ochota pomoci jsou opravdu obdivuhodné a já ho ráda doporučuji všem, kteří hledají kvalitního partnera pro své projekty.“
Když vám řešení šetří čas i peníze
Aktuálně s Jitkou dále spolupracujeme a vytváříme zaměstnanecký portál. Ten je postavený na podvozku celé aplikace, kterou jsme tvořili v první části spolupráce. Časem se systém rozroste také o automatizovaný e-mailing a třeba časem i posílání SMS zpráv. Proto nyní pracujeme na integraci Ecomailu, který Jitce umožní posílat newslettery pro své klienty.
K dnešnímu dni jsme si vybudovali vzájemnou důvěru. Díky tomu cena již není hlavním ukazatelem. Jitka totiž ušetří spoustu času (a tedy i peněz) využíváním našeho řešení.
Teď, když jsme dostali všechna data na jedno místo a vytvořili jsme přehledný CRM systém, se můžeme pustit do vytváření automatizací a dalších vychytávek, které budou Jitce šetřit čím dál víc času a pomáhat s komunikací s klienty.
Těšíme se na další spolupráci!